Sklep Świat Kobiet
Katalog stron
Wózki widłowe
Rozliczyć pit online: pit-37, pit-36 i inne pity 2015
Domki nad jeziorem - „Tęcza”
Program księgowy - Super Księga Podatkowa
Lek na kaca
Zakład pogrzebowy Kraków
strona główna
Dodaj stronę
Jak to działa
Kategorie
Statystyki
Regulamin
Kontakt
Wróć

Badania NPS w branży FMCG

Punkty: 0 [ ct:0, pr:0, gfx:0, biz:0, link:0, html:0, rss:0, ex:0   kup punkty ] [ reklama ] [ kontakt w sprawie strony ] [ edytuj ]
Trzon naszej agencji tworzą badacze, analitycy, oraz psychologowie z wieloletnim doświadczeniem. W naszej ofercie posiadamy szeroki zakres badań i analiz rynkowych. Dla klientów z branży produktów szybko zbywalnych proponujemy sprecyzowane usługi z zakresów: badania klientów, badania znajomości marki oraz badanie wskaźnika lojalności klientów NPS. Dbanie o zadowolenie konsumentów jest obecnie największym wyzwaniem przedsiębiorstw. Systematyczne badania klientów pomagają zawczasu zdiagnozować potencjalne problemy oraz zapobiec ich utracie (klientów).
słowa kluczowe badanie lojalności klientów, badanie marki, badanie fmcg, badanie fmcg, badanie nps, nps
kategorie Marketing i reklama >> Badania marketingowe
data wpisu 2017-12-07
ważny do 2018-12-07 [ przedłuż ]
url http://nps-fmcg.pl
menu
reklama
Strona używa plików Cookies w celach statystycznych. Poznaj naszą politykę prywatności. Zamknij